Çağrı merkezi

BAŞVURU KURALLARI

DUYURU VE BAŞVURU FORMU

            Kurumumuz tarafından organize edilen ve işletilen Kurban Satış ve Kesim Alanı içinde kalan Karayolları Şantiyesi Rezerv Alanı ile ilgili olarak yapılan görüşmeler sonuçlanmış olup söz konusu alanda çadır kurularak hizmete sunulmasına karar verilmiştir.

            Kurulacak olan bu çadırların hak sahiplerine tahsisi daha önce gerçekleştirdiğimiz Noter Çekilişi sistemiyle olacaktır.

            Başvuru toplama işlemi 30 Temmuz 2018 Pazartesi başlayıp 31 Temmuz 2018 Salı günü mesai saati bitimiyle son bulacaktır. Noter çekilişinin 1 Ağustos 2018 Çarşamba günü saat 17:30’da yapılması planlanmaktadır.

            Yapılacak olan çekiliş için Başvuru Formuna eklenecek evraklar şunlardır:

1 –  İşletme Tescil Belgesi    ( Belge örneği için tıklayınız )

2 – Nüfus Cüzdanı fotokopisi ( İşletme Tescil Belgesi’nde yer alan TC numarasının ait olduğu kimlik için)

3 – Banka Tahsilat Makbuzu

KURAYA KATILIM ŞARTLARI

            1 – Kura başvuruları 30.07.2018 Pazartesi günü saat 10:30’da başlayıp 31.07.2018 günü saat 17:00 itibariyle son bulacaktır

            2  – Çekiliş tarihi 01.08.2018 Çarşamba günü saat 17:30 olarak planlanmıştır.

            3 – Yapılacak olan noter çekilişine katılmak için Belediyemize ait internet sayfasındaki ‘’Başvuru Formu’’nun doldurulması ve aşağıda bildirilen banka hesabına 2000 TL başvuru bedeli yatırılması gerekmektedir.

Halk Bankası Sultançitliği Şubesi

IBAN No: TR42 0001 2001 2080 0007 0000 01

Alıcı: Sultangazi Belediyesi

 

            4 – Çekilişte ismi çıkmayanlar yatırmış oldukları başvuru bedelinin bu başvuru formunda beyan edilen IBAN numarasına yatırılacağını, IBAN numarasının yanlış beyan edilmesi halinde Belediyenin herhangi bir sorumluluk almayacağını kabul etmiş sayılır.         

            Kişi çekilişte hak kazanırsa bu tutar çadır kira bedelinden düşülecek ve kalan miktar tahsil edilecektir.

            5 – Çekiliş yeri Belediyemiz Nikah Salonu olarak tespit edilmiştir. Çekiliş sırasında başvuru sahipleri salonda bulunabilirler. Salonda bulunmayan başvuru sahiplerinin gıyabında çekiliş yapılacaktır. Çekiliş sonuçları aynı gün Belediyemizin internet sayfasında yayınlanacak olup ayrıca kayıtlı telefon numaralarına SMS gönderilerek duyurulacaktır.

            6 – Kura başvurusu sadece internet üzerinden yapılacaktır. İnternet üzerinden yapılacak olan başvurularda Belediyemiz tarafından istenen belgelerin bilgisayar ortamında taranarak Başvuru Formundaki ilgili yere eklenmesi gerekmektedir. Yapılacak kurada hak kazananlardan bu belgelerin aslını Özel Kalem Müdürlüğü’ne ibraz etmeleri istenmektedir. Belgelerin aslını ibraz edemeyen başvuru sahipleri çekiliş sonucu kazanılan hakkın Belediye tarafından geri alınacağını kabul etmiş sayılır.

            7 – Başvuru formunun doldurulmasında yapılacak hataların düzeltilmesi için yeterli zaman bulunmaması sebebiyle hatalı başvurular çekilişe dahil edilmeyecektir. Bu sebeple özellikle fotoğrafların yüklenmesine dikkat edilmesi gerekmektedir. Başvuru formunun nasıl doldurulacağını, fotoğrafların nasıl yükleneceğini anlatan kısa tanıtım videosundaki bilgilendirmelere dikkat edilmesi gerekmektedir.

            8 – Her İşletme Tescil Belgesi için yalnızca 1 (bir) kura hakkı belirlenmiştir. İşletme Tescil Belgesi üzerinde yazan İşletme No ve belgede yazılı olan TC numarası kullanarak birden fazla başvuru yapılamaz.

            9 - İlk yapılan kura çekilişinde çadır hakkı kazanamayanların bu çekilişe de katılmak istemeleri halinde  tekrar başvuru yapmaları gerekmektedir.

           10 - Kuracağımız bu çadırların ilk çekilişimizde çadır hakkı kazananlar, bunlarla aynı IBAN numarasını ve aynı telefon numarasını kullananlar ile başka kurban pazarlarına yerleştikleri tespit edilenler kura kapsamına dahil edilmemişlerdir. Bu yüzden para yatırmadan önce başvuru yapıp yapamayacağınızı kontrol ediniz.

            11 – 07.12.2017 tarih ve 141 sayılı Belediye Meclisi Kararıyla çadır yeri tahsis ücretleri aşağıda bildirildiği şekilde tespit edilmiştir.

            Ön Cephe : 8500 TL

            Diğer Cepheler : 8000 TL

            12 – Bu başvuru formunda katılımcı tarafından beyan edilen bilgiler Belediye tarafından doğru olarak kabul edilmiştir. Başvuru sahibi, aksi bir durumda çekiliş sonucu kazanılan hakkın Belediye tarafından geri alınacağını kabul etmiş sayılır.         

            13 – Çekiliş sonucu kazanılan çadır kiralama hakkı sadece kayıtlı olan İşletme No ve TC numarasına aittir ve bir başkasına devredilemez. Ancak, kurada çıkan yeri kullanmak istemeyen hak sahibi becayişle başka bir yere geçebilir ya da bu hakkını Belediyeye iade edebilir.

            14 – Çekiliş sonucunda hak kazanan kişiler haklarından vazgeçmeleri halinde 03.08.2018 Cuma günü saat 17:00’ye kadar Belediyemize müracaat ederek çadırlarını iade edebilirler. İade işlemi sonrasında yatırılmış bulunan başvuru bedeli hak sahibine iade edilecektir. İade işlemi için yapılacak geri ödeme Başvuru Formunda belirtilen IBAN numarasına yatırılacaktır.

            15 – Çekiliş sonucunda hak kazananlar arasında, Belediyemize bildirmek kaydıyla, yer değiştirme (becayiş) yapılması mümkündür. Çekiliş sonrasında becayiş yapmak istediklerini bir dilekçeyle bildiren hak sahipleri SMS yoluyla diğer hak sahiplerine duyurulacaktır.

            16 – Çadır sayısı kadar çekiliş yapılmasının ardından hak sahipliği için yedek isim kurası yapılacak ve çekiliş sırasına göre liste oluşturulacaktır. Çadır iade edenlerin ya da teslim almaya gelmeyenlerin yerine bu listeden sıra ile hak tanınacaktır.

            17 – Başvuru formunu doldurarak kuraya katılacak olan kişiler yukarıda belirtilen şartları kabul etmiş sayılır.

      Kurban Satış ve Kesim Alanı ile ilgili tüm iş ve işlemler Belediye Özel Kalem Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir. Başvuru, yer teslimi, becayiş, iade ve diğer her türlü işlemleriniz için 0212 459 3401 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.

 



Başvuruya başlamadan önce mutlaka bu videoyu izleyiniz.

Önemli NOT:
Bilgilerinizin doğruluğundan ve evrakların tam olmasından emin olmadan başvuru yapmayınız.

İletişim ve İrtibat

  • Adres: Uğur Mumcu Mahallesi Atatürk Bulvarı No:54 Sultangazi | İstanbul | Türkiye
  • Fax: 0212 459 34 11
  • Telefon: 444 23 32
  • GPS: 41.104582, 28.883904
© 2009 - 2017 Sultangazi Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü. Tüm hakları saklıdır.
Empati Design